Home » , » Η χαζοκριτηκή μου για την ταινία PREDESTINATION 2014 online

Η χαζοκριτηκή μου για την ταινία PREDESTINATION 2014 online


Δείτε ταινίες online χωρίς κατέβασμα

Η χαζοκριτική μου για την ταινία PREDESTINATION 2014 online




Και εκεί που καθόμουν και αναρωτιόμουν ποιά ταινία να δώ online σήμερα, αποφασίζω οτι θέλω να παραγγείλω μια πίτσα και πάει η διατροφή. Anyway ξανακάθομαι στο PC και κοιτάζω τις ταινίες μια μια μη ξέροντας αν θέλω ταινία Δράσης, Θρίλερ, Κοινωνική και τέτοια. Ύστερα απο μια εσωτερική αναζήτηση ενός λεπτού και 6 κομμάτια πίτσα λοιπόν αποφασίζω να παίξω στα σιγουράκια οπότε πάω για Αμερικανιά.  Φαντάζομαι σε αυτό το σημείο θα αναρωτιέστε ποια είναι τα σιγουράκια και οτι οι Αμερικανιές είναι κιμάς! Ακριβώς έτσι σκέφτηκα και εγώ. Το σιγουράκι λοιπόν θα έλεγα οτι είναι μια ταινία που δε θα με βάλει να σκεφτώ και πολύ και θα έχει καλή φωτογραφία και σκηνοθεσία.

Έχοντας όλα τα παραπάνω λοιπόν υπόψιν ψάχνω στην κατηγορία Sci-fi οπου έχω και αδυναμία και ξετρυπώνω μια ταινία που λέγεται PREDESTINATION 2014. Ωραίο εξωφυλλάκι λέω και ωραίος και  ο πρωταγωνιστής. Ας βάλω να τη δώ λοιπόν και ας πέσω για ύπνο μετά.

Η ταινία έχει ξεκινήσει και στα 5 πρώτα λεπτά βρίσκω ιδιαίτερο ενδιαφέρον οπότε πάει η light ταινία που ήθελα να δω και να μην απασχολήσω πολύ τον εγκέφαλό μου βραδιάτικο. Καθώς περνάει η ώρα το ενδιαφέρον μου χάνεται γιατί περίμενα μια Sci-fi ταινία με τα εφεδάκια του και τα έτσι του. 


Όλοι έχουμε περάσει απο αυτή τη φάση άλλωστε. Ελάτε τώρα, μην κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλό μας. Όλοι περάσαμε τη φάση που στηνόμασταν έξω απο τις αίθουσες κινηματογράφου για να δούμε τα τρισδιάστατα ρεαλιστικά εφέ του "απίθανου" HOLLYWOOD! 


Προχωράω παρακάτω. Εκεί λοιπόν που η ταινία με είχε απογοητεύσει και πίστευα οτι θα πάει έτσι μέχρι το τέλος, τα έδωσε όλα. Μπήκε η Δράση, το μυστήριο, τα ειδικά εφέ (εντάξει δεν είναι και transformers) και μια πλοκή που ήθελε κάποιο χρόνο για να την επεξεργαστεί το μυαλό. (όχι μόνο το δικό μου) 

Αν η ερώτησή σας λοιπόν είναι αν η ταινία PREDESTINATION είναι καλή θα σας απαντήσω με το χέρι στην καρδιά και θα σας πω... Μέτρια.  Πρώτον διότι η άλλο περιμέναμε να δούμε και άλλο βλέπουμε. Αυτό που το έσωσε το έργο απο την απόλυτη αποτυχία είναι το σχετικά προτότυπο και πολύπλοκο σενάριό του και ίσως το οτι παίζει ο Ethan Hawke.

Άν θέλετε να δείτε και εσείς την ταινία δωρεάν online με Ελληνικούς υπότιτλους πατήστε σε οποιαδήποτε εικόνα για να μεταφερθείτε στη σελίδα.


Στιγμιότυπα απο την ταινία PREDESTINATION




Share this article :

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
Copyright © 2014. YaTainia - All Rights Reserved