Home » , , » Me, Myself and Mum (2013)

Me, Myself and Mum (2013)



Υπότιτλοι: Ελληνικοί
Special feature: Greek subtitles
Γλώσσα: Αγγλικά
Σκηνοθέτης: Guillaume Gallienne
Ηθοποιοί: Guillaume Gallienne, André Marcon, Françoise Fabian



Η ταινία, που έχει αλμοδοβαρικά στοιχεία, αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού που η μητέρα του τον μεγάλωσε ως κορίτσι. Είναι η διασκευή του θεατρικού one man show του ιδίου του Γκιγιόμ Γκαγιέν, που είχε ανεβάσει με τεράστια επιτυχία το 2008. Με θεατρικό στιλ και πολύ χιούμορ ο Γκαλέν υποδύεται τον εαυτό του από τότε που ήταν παιδί μέχρι να μεγαλώσει. «Η πρώτη ανάμνηση που έχω από τη μητέρα μου είναι όταν ήμουν τεσσάρων ή πέντε χρονών. Μας φώνα0320074687
ζε μαζί με τις δύο αδερφές μου να φάμε λέγοντάς μας: Τα αγόρια και ο Γκιγιόμ στο τραπέζι! και την τελευταία φορά που της μίλησα στο τηλέφωνο, μου έκλεισε το τηλέφωνο λέγοντας μου: Σε φιλώ αγάπη μου. Αλλά ας πούμε ότι ανάμεσα από αυτές τις δύο προτάσεις υπάρχουν ορισμένες παρανοήσεις.


http://track.clickbanner.com/aff_c?offer_id=94&aff_id=18971&url_id=310

Αξιολόγηση: 6,7/10


Πρώτα περιμένετε 5 δευτερόλεπτα και μετά κάντε κλίκ πάνω δεξιά SKIP AD 


Πατήστε στις παρακάτω εικόνες για να δείτε την ταινία


Share this article :

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
Copyright © 2014. YaTainia - All Rights Reserved